شکـــــــــوه اخلاص...!

 

یک فاجعه است وقتی تنها تورا میخواهم

سرم را بر شــــــــــانه دلتنگــــــــــــــــی مــــــــــی نهـم

با او در جـــــاده خـــــــــاطرات قدم مــــــــی گذارم

 دســــــتانم گیســــــوان پریشــــــــان مـــــاه را نـــــــوازش مــــــــــی کنند

لبهـــــــــــــــــــــایم همصــــــــدا با نســــــــــیم لالایی مــــــــی خوانند

 چقـــــــدر با شکـــــــوه بود لحظــــــــــه ای که مـــــــــــاه به پیشـــــــوازخورشــــــید مــــــــی رفت...

ســـــــــــــلام آینــــــــــــــــــــــده

 



نظرات شما عزیزان:

نفس
ساعت4:33---9 اسفند 1392
آغوش قلبهارا نزدیک میکندوقتی دردی نشسته باشد روی قفسه وارام هم نمیگیرد...
آغوشهایمان راذخیره نکنیم,آغوش رابایدخرج کرد!
باید دوست داشتن رابین بازوان احساس گرفت!

الی دلم برات یه عالمه کوچیک شده چرا نمیایی خو


نازلے16
ساعت10:20---8 بهمن 1392
اسباب بازے هایش را جمع کرנم... ماتم برנ وقتے נلم را میان آن ها נیدم.





_الناز جان وب زیبایے נار ےگلم



❤❤❤


پاسخ:خدایا دوست بدار آنانکه دوستمان دارند و نمیدانیم وسلامت بدار آنان که دوستشان داریم و نمی دانند{ نازلی جونم هزار تا مرسی داری گلم خیلی خوشحال شدم ممنونم از حضورت}


مهرزاد
ساعت17:07---22 دی 1392
سلام ابجی دلتنگم دلتنگ تو و بچه ها

نمیدونم چرا دلم بعضی وقتا میگیره و بعدش بلافاصله میخندم الکی به خودم و میگم هنوزم هنوزِ <<<< دلم گرفته

وبت خیلی بهتر شده
پاسخ: مهم بودن خوبه ولی خوب بودن خیلی مهم تره ...سلام مهرزاد جان مرسی که هنوز منو فراموش نکردی راستش ما هم خیلی دلتنگتیم خواهش میکنم بیاسر بزن منتظرتم


سارا
ساعت11:04---22 دی 1392
دلم آرامشِ وارونه ميخواهد

يعني:

“ش م ا ر ا ”
پاسخ:بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا...سلام سارا جون مرسی از حضورت عزیزم


سارا
ساعت14:41---21 دی 1392
لینک شدی نه تو وبم بلکه تو دلم تا ابد
پاسخ:سلام سارا جون مرسی گلم عزیزی برام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: داستان كوتاه واموزنده , طبیعت , اخلاص , اینده , بغض , عكس فاجعه , تصاويرعاشقانه , دلنوشته , چتروم ,

تاريخ : چهار شنبه 18 دی 1392 | 2:4 | نويسنده : الناز |